Шимко О.В.
(2016)
ВЛАСНА ТОРГОВА МАРКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ.
Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2016 (Ч. 4).
с. 465-469.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Шимко О.В. Власна торгова марка як маркетинговий інструмент розвитку торговельних мереж / О.В.Шимко // Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф., 12-13 квіт. 2016 р. - Дніпропетровськ, 20016. - Ч. 4. - С. 465-469. |
Ключові слова: |
розвиток торговельних мереж, торгова марка, власна торгова марка, маркетинг |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
14 Трав 2021 06:55 |
Останні зміни: |
14 Трав 2021 06:55 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7003 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |