Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВЛАСНА ТОРГОВА МАРКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ

Шимко О.В. (2016) ВЛАСНА ТОРГОВА МАРКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2016 (Ч. 4). с. 465-469.

[img]
Перегляд
Текст
Шимко О.В._власна торгова марка_2016.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О.В. Власна торгова марка як маркетинговий інструмент розвитку торговельних мереж / О.В.Шимко // Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки : зб. наук. пр. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф., 12-13 квіт. 2016 р. - Дніпропетровськ, 20016. - Ч. 4. - С. 465-469.
Ключові слова: розвиток торговельних мереж, торгова марка, власна торгова марка, маркетинг
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Трав 2021 06:55
Останні зміни: 14 Трав 2021 06:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7003

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу