Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Шимко О.В. (2018) МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку підприємства, 2018. с. 486-488.

[img]
Перегляд
Текст
Шимко О.В._Маркетингові комунікації_2018.pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О.В. Маркетингові комунікації як інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства / О.В.Шимко // Проблеми та перспективи розвитку підприємства : матеріали XII Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 листоп. 2018 р.). - Харків, 2018. - С. 486-488.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Трав 2021 09:11
Останні зміни: 14 Трав 2021 09:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7021

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу