МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Шимко О.В. (2018) МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку підприємства, 2018. pp. 486-488.

[img]
Preview
Text
Шимко О.В._Маркетингові комунікації_2018.pdf

Download (6MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Шимко О.В. Маркетингові комунікації як інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства / О.В.Шимко // Проблеми та перспективи розвитку підприємства : матеріали XII Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 листоп. 2018 р.). - Харків, 2018. - С. 486-488.
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 14 May 2021 09:11
Last Modified: 14 May 2021 09:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7021

Actions (login required)

View Item View Item