Шимко О.В.
(2017)
ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ.
Маркетинг майбутнього: виклики та реалії, 2017.
с. 180-182.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Шимко О.В. Імідж торговельного підприємства як чинник забезпечення його конкурентоспроможності / О.В.Шимко // Маркетинг майбутнього: виклики та реалії : матеріали І міжнарод.наук.-практ. конф. (м. Київ, 25 жовтня 2017 р.). - Київ, 2017. - С. 180-182. |
Ключові слова: |
імідж торговельного підприємства |
Тематика (за УДК): |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
14 Трав 2021 10:00 |
Останні зміни: |
14 Трав 2021 10:00 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7028 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |