Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Шимко О.В. (2017) ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Маркетинг майбутнього: виклики та реалії, 2017. с. 180-182.

[img]
Перегляд
Текст
Шимко О.В._Імідж_торговельного_2017.pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О.В. Імідж торговельного підприємства як чинник забезпечення його конкурентоспроможності / О.В.Шимко // Маркетинг майбутнього: виклики та реалії : матеріали І міжнарод.наук.-практ. конф. (м. Київ, 25 жовтня 2017 р.). - Київ, 2017. - С. 180-182.
Ключові слова: імідж торговельного підприємства
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Трав 2021 10:00
Останні зміни: 14 Трав 2021 10:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7028

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу