ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Шимко О.В. (2017) ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Маркетинг майбутнього: виклики та реалії, 2017. pp. 180-182.

[img]
Preview
Text
Шимко О.В._Імідж_торговельного_2017.pdf

Download (5MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Шимко О.В. Імідж торговельного підприємства як чинник забезпечення його конкурентоспроможності / О.В.Шимко // Маркетинг майбутнього: виклики та реалії : матеріали І міжнарод.наук.-практ. конф. (м. Київ, 25 жовтня 2017 р.). - Київ, 2017. - С. 180-182.
Uncontrolled Keywords: імідж торговельного підприємства
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 14 May 2021 10:00
Last Modified: 14 May 2021 10:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7028

Actions (login required)

View Item View Item