Шимко О.В.
(2017)
ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ
ПІДПРИЄМСТВ.
Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі, 2017.
pp. 132-133.
Item Type: |
Article
|
Additional Information: |
Шимко О.В. Диверсифікація як стратегічний напрям розвитку торговельних підприємств / О.В.Шимко // Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі : матеріали міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Київ, 16-17 берез. 2017 р.). - Київ, 2017. - С. 132-133. |
Uncontrolled Keywords: |
торговельні підприємства, диверсифікація |
Subjects: |
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Divisions: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Depositing User: |
Ірина Гаврилюк
|
Date Deposited: |
14 May 2021 10:13 |
Last Modified: |
14 May 2021 10:13 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7031 |
Actions (login required)
 |
View Item |