Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Шимко О.В. (2017) ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі, 2017. с. 132-133.

[img]
Перегляд
Текст
Шимко О.В._Диверсифікація_.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О.В. Диверсифікація як стратегічний напрям розвитку торговельних підприємств / О.В.Шимко // Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі : матеріали міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Київ, 16-17 берез. 2017 р.). - Київ, 2017. - С. 132-133.
Ключові слова: торговельні підприємства, диверсифікація
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Трав 2021 10:13
Останні зміни: 14 Трав 2021 10:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7031

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу