Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2019) ГІДНІСТЬ ТА МОРАЛЬ: ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 131-137. ISSN 2518-7503
|
Текст
Кулакова Л.М., Кулаков Р.С..pdf Завантажити (777kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена вивченню змісту понять «гідність», «почуття власної гідності», «моральність», «мораль» як філософсько-етичних категорій. Авторами досліджується зміна поглядів на проблему гідності людини та її моральності у історичному аспекті. Зокрема, здійснено аналіз поглядів на зазначену проблему представниками античності, римського стоїцизму, середньовічної схоластики, епохи Відродження, Нового часу, епохи Просвітництва, філософами-ідеалістами XVIII-XIX ст., неокласичними філософами кінця ХІХ – початку ХХ ст. та сучасними філософами та психологами. У статті аналізуються основні критерії та чинники гідності людини. Визначено основні напрями осмислення проблеми моральності та гідності людини у психології та філософії.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кулакова Л.М. ГІДНІСТЬ ТА МОРАЛЬ: ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗМІСТ / Л.М.Кулакова, Кулаков Р.С. // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2019. - Вип. 12. - С. 131-137. |
Ключові слова: | гідність, почуття власної гідності, моральність, мораль, честь, моральні почуття, самоповага, самооцінка, самосвідомість, самопізнання |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Адміністратор |
Дата внесення: | 14 Квіт 2020 10:38 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2020 14:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/71 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |