Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Литвиненко С.А. (2004) ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 96-100.

[img]
Перегляд
Текст
Литвиненко С.А..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню і діагностичному дослідженню рівнів підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Литвиненко С.А. Діагностика готовності майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності / С.А. Литвиненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 29. - С. 96-100.
Ключові слова: дезадаптовані, девіантні, віктимні діти, корекційно-розвивальна діяльність, діяльнісно-технологічний, креативний компонент, соціально-педагогічна діяльність
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 18 Трав 2021 11:09
Останні зміни: 18 Трав 2021 11:09
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7100

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу