Литвиненко С.А. (2004) ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 96-100.
|
Текст
Литвиненко С.А..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню і діагностичному дослідженню рівнів підготовки майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Литвиненко С.А. Діагностика готовності майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності / С.А. Литвиненко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 29. - С. 96-100. |
Ключові слова: | дезадаптовані, девіантні, віктимні діти, корекційно-розвивальна діяльність, діяльнісно-технологічний, креативний компонент, соціально-педагогічна діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 18 Трав 2021 11:09 |
Останні зміни: | 18 Трав 2021 11:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7100 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |