Меналюк Г.Ф. (2004) ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 127-130.
|
Текст
Меналюк Г.Ф..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена проблемі удосконалення процесу навчання дітей дошкільного віку елементам математики, зокрема, формування логіко-математичного мислення, що є основою логіко-математичної компетентності. Актуальність цієї проблеми визначається метою національної дошкільної освіти – створити сприятливі умови для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності, розвитку в неї ціннісного ставлення до світу Природи, Культури, Людей, Самого Себе.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Меналюк Г.Ф. Шляхи забезпечення логіко-математичної компетентностістаршихдошкільників Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 29. - С. 127-130. |
Ключові слова: | логіко-математичний розвиток, логічна підготовка, логіко-математична компетентність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 18 Трав 2021 11:41 |
Останні зміни: | 18 Трав 2021 11:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7104 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |