Ніколайчук Г.І. (2004) ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 54-56.
|
Текст
Ніколайчук Г.І..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті йдеться про значущість провідних наукових шкіл з питань навчання мови, зміни у практиці роботи дошкільних закладів освіти, позитивну роль мотивації мовлення, що підвищує його результативність. Акцентується увага на умовах удосконалення мовленнєвих здібностей, проблемах визначення програмних завдань і розгортання змісту у програмах навчання та виховання дошкільників з питань спілкування, мови, мовлення. Визначаються вихідні положення покращення системи мовленнєвого розвитку у дитячому садку: відповідність методів і форм організації навчання рідної мови її цілям і завданням; врахування зворотного зв’язку при плануванні роботи з розвитку мовлення; комплексність завдань з розвитку мовлення дошкільників.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ніколайчук Г.І. Підвищення ефективності мовленнєвого розвитку дошкільників / Г.І. Ніколайчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2004. - Вип. 29. - С. 54-56. |
Ключові слова: | сензитивність, лінгводидактика, мотив, мотивованість, полімотивованість, комунікативні ситуації, особистісно-орієнтовний підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 18 Трав 2021 12:09 |
Останні зміни: | 18 Трав 2021 12:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7105 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |