Ставицька О.Г. (2016) ПРОЯВИ БУЛІНГУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 211-214. ISSN 2518-7503
|
Текст
Ставицька О.Г..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснена спроба теоретичного узагальнення наукових доробок з достатньо актуальної проблеми булінгу. Проаналізований сучасний стан наукових досліджень проблеми булінгу. Представлені результати емпіричного дослідження ступеня поширення шкільного булінгу. Понад 16 % опитаних школярів визнали факт наявності проявів булінгу стосовно своїх однолітків та 34 % респондентів не змогли ствердно заперечити наявність випадків приниження своїх однокласників.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ставицька О.Г. Прояви булінгу в сучасній школі /О.Г.Ставицька // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; упоряд.: Р.В.Павелків, Н.В.Корчакова ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, Н.В.Корчакова. - Рівне, 2016. - Вип. 7. - С. 211-214. |
Ключові слова: | булінг, мала група, приниження, цькування, кепкування, агресія, школярі, емпіричне дослідження |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 21 Вер 2020 06:45 |
Останні зміни: | 21 Вер 2020 06:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/728 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |