Крюкова Л.В. (2016) ЕМОЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКА ЯК УМОВА ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 84-88.
|
Текст
Крюкова Л.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття розглядає емоційну сферу першокласника, її вплив на психічне здоров’я та умови його збереження у школяра. Охарактеризовані різні сторони емоційного впливу під час навчальної діяльності школяра. Визначено основні причини низької працездатності першокласника. Сформовані рекомендації щодо результативності навчання при умові збереження психічного здоров’я школяра.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Крюкова Л.В. Емоції першокласника як умова збереження психічного здоров’я школяра / Л.В.Крюкова // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2016. - Вип. 6. - С. 84-88. |
Ключові слова: | емоційна сфера, психічне здоров’я, емоції, дезадаптація, емоційний стан |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 22 Вер 2020 08:22 |
Останні зміни: | 22 Вер 2020 08:22 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/747 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |