Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЕМОЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКА ЯК УМОВА ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРА

Крюкова Л.В. (2016) ЕМОЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКА ЯК УМОВА ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 84-88.

[img]
Перегляд
Текст
Крюкова Л.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Стаття розглядає емоційну сферу першокласника, її вплив на психічне здоров’я та умови його збереження у школяра. Охарактеризовані різні сторони емоційного впливу під час навчальної діяльності школяра. Визначено основні причини низької працездатності першокласника. Сформовані рекомендації щодо результативності навчання при умові збереження психічного здоров’я школяра.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Крюкова Л.В. Емоції першокласника як умова збереження психічного здоров’я школяра / Л.В.Крюкова // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2016. - Вип. 6. - С. 84-88.
Ключові слова: емоційна сфера, психічне здоров’я, емоції, дезадаптація, емоційний стан
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 22 Вер 2020 08:22
Останні зміни: 22 Вер 2020 08:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/747

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу