Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF FORMING ENTERPRISES COMPETITIVE ADVANTAGES

Sidanich I. та Zaplatynska A. та Postelzhuk O. та Harashchenko L. та Opalchuk B. (2020) EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF FORMING ENTERPRISES COMPETITIVE ADVANTAGES. International Business Information Management Association (IBIMA), 2020. с. 9138-9142.

[img]
Перегляд
Текст
Postelzhuk O., 2020.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

It is proposed methodological approach to assessing the impact of the external environment on the implementation of this process, which is based on general and specific principles of the system, process, value-oriented approaches and involves the use of a sound system of indicators of factors characteristic of global, national, sectoral and regional levels and formal methods of valuation, which increases the objectivity and decisions validity level in the process of achieving and retaining competitive advantages of trade entities based on an integral approach to the formation of competitive advantages. It is made implementation of the proposed methodological instruments, which used the results of internal possibilities valuation, realized the influence valuation of external factors and set a favorable factors impact of all given levels, as well as negative impact some of them.

Запропоновано методологічний підхід до оцінки впливу зовнішнього середовища на реалізацію цього процесу, який базується на загальних та конкретних принципах системи, процесу, ціннісно-орієнтованих підходах і передбачає використання обґрунтованої системи показників факторів, характерних для глобальних, національних, галузевих та регіональних рівнів та формальних методів оцінки, що підвищує об'єктивність та рівень обгрунтованості рішень у процесі досягнення та збереження конкурентних переваг суб'єктів торгівлі на основі цілісного підходу до формування конкурентних переваг. Здійснено реалізацію запропонованих методологічних інструментів, які використав результати оцінки внутрішніх можливостей, усвідомив вплив оцінки зовнішніх факторів та встановив а сприятливі фактори впливу всіх заданих рівнів, а також негативний вплив деяких з них.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Sidanich I. Evaluating the Effectiveness of Forming Enterprises Competitive Advantages / I.Sidanich, A.Zaplatynska, O.Postelzhuk, L. Harashchenko, B.Opalchuk // International Business Information Management Association (IBIMA) : Proceedings of the 36th, 4-5 November 2020. - Granada ; Spain, 2020. - P. 9138-9142.
Ключові слова: competitive advantage, internal possibilities, business processes, international trade, external factors, конкурентна перевага, внутрішні можливості, бізнес-процеси, міжнародна торгівля, зовнішні фактори
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра політичних наук
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 01 Черв 2021 07:22
Останні зміни: 01 Черв 2021 07:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/7485

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу