Кулакова Л.М. (2016) ЗАСОБИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 98-109.
|
Текст
Кулакова Л.М..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізуються закономірності формування почуття власної гідності молодших школярів як найважливішої моральної якості та процесу, який вимагає цілеспрямованого впливу, співвідношення об'єктивного й суб'єктивного чинників у вихованні, постійного врахування тих змін, які відбуваються в житті дитини. Характеризуються основні форми, засоби, прийоми та методи розвитку моральних цінностей у молодших школярів в умовах урочної, позаурочної та позакласної роботи. Детально проаналізовано способи відображення цінностей у літературних творах українських письменників. Аналізуються механізми формування системи моральних цінностей, під впливом яких підвищується рівень почуття власної гідності молодших школярів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кулакова Л.М. Засоби та прийоми формування почуття власної гідності у молодшому шкільному віці в умовах навчальної діяльності / Л.М.Кулакова // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2016. - Вип. 6. - С. 98-109. |
Ключові слова: | почуття власної гідності, моральні цінності, художня література, художній твір, оповідання |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 1 Філософія. Психологія > 17 Філософія моралі. Етика. Практична філософія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 22 Вер 2020 08:48 |
Останні зміни: | 22 Вер 2020 08:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/750 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |