Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ПРИСЛІВ’ЇВ І ПРИКАЗОК НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ШКОЛІ

Юркевич Ж.В. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ПРИСЛІВ’ЇВ І ПРИКАЗОК НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 53-58.

[img]
Перегляд
Текст
Юркевич Ж.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано необхідність використання прислів’їв та приказок на уроках англійської мови в школі; досліджено способи застосування прислів’їв та приказок як ефективного прийому навчання у процесі формування мовної компетенції школярів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Юркевич Ж.В. Використання прислів’їв і приказок на уроках англійської мови у школі / Ж.В.Юркевич // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 53-58.
Ключові слова: прислів’я, приказки, ефективний прийом, мотивація, навчання англійської мови, мовна компетенція, школярі
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Сарненський педагогічний коледж
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 23 Вер 2020 11:39
Останні зміни: 23 Вер 2020 11:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/778

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу