Юркевич Ж.В. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ПРИСЛІВ’ЇВ І ПРИКАЗОК НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 53-58.
|
Текст
Юркевич Ж.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті теоретично обґрунтовано необхідність використання прислів’їв та приказок на уроках англійської мови в школі; досліджено способи застосування прислів’їв та приказок як ефективного прийому навчання у процесі формування мовної компетенції школярів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Юркевич Ж.В. Використання прислів’їв і приказок на уроках англійської мови у школі / Ж.В.Юркевич // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 53-58. |
Ключові слова: | прислів’я, приказки, ефективний прийом, мотивація, навчання англійської мови, мовна компетенція, школярі |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Сарненський педагогічний коледж |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 23 Вер 2020 11:39 |
Останні зміни: | 23 Вер 2020 11:42 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/778 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |