ВИКОРИСТАННЯ ПРИСЛІВ’ЇВ І ПРИКАЗОК НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ШКОЛІ

Юркевич Ж.В. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ПРИСЛІВ’ЇВ І ПРИКАЗОК НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 53-58.

[img]
Preview
Text
Юркевич Ж.В..pdf

Download (4MB) | Preview

Abstract

У статті теоретично обґрунтовано необхідність використання прислів’їв та приказок на уроках англійської мови в школі; досліджено способи застосування прислів’їв та приказок як ефективного прийому навчання у процесі формування мовної компетенції школярів.

Item Type: Article
Additional Information: Юркевич Ж.В. Використання прислів’їв і приказок на уроках англійської мови у школі / Ж.В.Юркевич // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 53-58.
Uncontrolled Keywords: прислів’я, приказки, ефективний прийом, мотивація, навчання англійської мови, мовна компетенція, школярі
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Divisions: Сарненський педагогічний коледж
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 23 Sep 2020 11:39
Last Modified: 23 Sep 2020 11:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/778

Actions (login required)

View Item View Item