Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДОШКІЛЬНИКІВ В СВІТЛІ ПОГЛЯДІВ Т.І.ПОНІМАНСЬКОЇ

Марчук Г.В. (2018) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДОШКІЛЬНИКІВ В СВІТЛІ ПОГЛЯДІВ Т.І.ПОНІМАНСЬКОЇ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 276-285. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Марчук Г.В..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена аналізу особливостей формування соціального досвіду дітей дошкільного віку. Висвітлено погляди Т.Поніманської на становлення соціального досвіду дошкільників. Необхідною умовою особистісного розвитку є накопичення дитиною соціального досвіду. Важливою проблемою педагогічного процесу закладу дошкільної освіти є формування компонентів соціального досвіду. Розв’язання її, з іншого боку, допоможе здійснити системний, цілісний підхід до розвитку дитини, з другого – співвіднести цей розвиток з життям.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Марчук Г.В. Проблема формування соціального досвіду дошкільників в світлі поглядів Т.І.Поніманської / Г.В.Марчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 276-285.
Ключові слова: соціалізація, соціальний досвід, соціальна компетентність, соціальна поведінка, діти дошкільного віку.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 24 Вер 2020 09:11
Останні зміни: 24 Вер 2020 09:11
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/804

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу