Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ МИРОЛЮБНОЇ ПОЗИЦІЇ ПІДЛІТКА В СИСТЕМІ РОБОТИ УЧНІВСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ

Безкоровайна О.В. ФОРМУВАННЯ МИРОЛЮБНОЇ ПОЗИЦІЇ ПІДЛІТКА В СИСТЕМІ РОБОТИ УЧНІВСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. [Методичні рекомендації]

[img]
Перегляд
Текст
Безкоровайна О.В._Формуван. мирол. позиції.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У методичному посібнику науково обґрунтовано сутність і структуру феномена педагогіки миру, теоретично й експериментально апробовано раціональну методику виховання підлітків на ідеях миру через роботу шкільних клубів миру, шляхи підвищення ефективності форм і методів виховання, показ їх впливу на формування особистості школяра; доведено, що включення вчителів-керівників шкільних клубів миру в практичну діяльність підвищує ефективність виховання учнів, розроблено орієнтовну експериментальну програму та систему виховання підлітків на ідеях миру, толерантності та взаєморозуміння.
Методичний посібник містить цікавий теоретичний матеріал з досліджуваної проблеми: у першому розділі ґрунтовно розглядаються сутність педагогіки миру, її історичний аспект, аналізуються проблеми виховання на ідеях миру, толерантності та взаєморозуміння в українській та зарубіжній педагогіці, висвітлюється миротворча діяльність міжнародних рухів і організацій на сучасному етапі розвитку суспільства, традиції миротворчого виховання в розвинутих країнах світу Німеччині, США, Японії, розглядаються різні концепції та підходи вчених з педагогіки миру і толерантності; у другому – представлені зміст та методика дослідної роботи; у третьому – діагностичне та організаційно-методичне забезпечення виховного процесу на ідеях миру. Значна увага приділяється аналізу роботи шкільних клубів миру, які існують у м. Рівне з 1994 року і за свою плідну роботу увійшли до Асоціації клубів міжнародної дружби, засновником якої є Український комітет руху „Педагоги за мир та взаєморозуміння”. З 2000 р. шкільні клуби миру називаються учнівськими миротворчими об’єднаннями.

Тип елементу: Методичні рекомендації
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Безкоровайна О.В. Формування миролюбної позиції підлітка в системі роботи учнівських об’єднань : метод. посіб. / О.В.Безкоровайна. – Рівне : РДГУ, 2005. – 186 с.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 23 Черв 2021 08:14
Останні зміни: 17 Серп 2023 09:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8079

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу