Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДИТЯЧИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ

Петрук Л.П. (2018) ДИТЯЧИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 195-203. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Петрук Л.П..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті закцентовано увагу на аналізі гуманістичного змісту українського дитячого фольклору та розкрито методику роботи вихователя з розучування казок у закладі дошкільної освіти. Зазначено, що діючі навчально-виховні програми насичені дитячими фольклорними текстами, що свідчить про актуальність дослідження для сьогодення. Обґрунтовано думку про те, що серед усієї різноманітності жанрів дитячого фольклору народна казка є найефективнішим і найвпливовішим засобом морального впливу на дитину, адже вчинки казкових героїв зрозумілі дітям, тому стають їхнім еталоном поведінки.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петрук Л.П. Дитячий фольклор як засіб морально-естетичного виховання дошкільників / Л.П.Петрук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 195-203.
Ключові слова: дитячий фольклор, морально-естетичне виховання, засоби виховання, форми роботи, дошкільний вік, народна казка, заклад дошкільної освіти.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 24 Вер 2020 10:07
Останні зміни: 24 Вер 2020 10:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/809

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу