Петрук Л.П. (2018) ДИТЯЧИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 195-203. ISSN 2411-4553
|
Текст
Петрук Л.П..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті закцентовано увагу на аналізі гуманістичного змісту українського дитячого фольклору та розкрито методику роботи вихователя з розучування казок у закладі дошкільної освіти. Зазначено, що діючі навчально-виховні програми насичені дитячими фольклорними текстами, що свідчить про актуальність дослідження для сьогодення. Обґрунтовано думку про те, що серед усієї різноманітності жанрів дитячого фольклору народна казка є найефективнішим і найвпливовішим засобом морального впливу на дитину, адже вчинки казкових героїв зрозумілі дітям, тому стають їхнім еталоном поведінки.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петрук Л.П. Дитячий фольклор як засіб морально-естетичного виховання дошкільників / Л.П.Петрук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 195-203. |
Ключові слова: | дитячий фольклор, морально-естетичне виховання, засоби виховання, форми роботи, дошкільний вік, народна казка, заклад дошкільної освіти. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 24 Вер 2020 10:07 |
Останні зміни: | 24 Вер 2020 10:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/809 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |