Сташко С.С. та Назаревич В.В. (2018) МЕТОДИ МІНІМІЗАЦІЇ СИНДРОМУ ГІПЕРАКТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 167-169.
|
Текст
Сташко С.С., Назаревич В.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сташко С.С. Методи мінімізації синдрому гіперактивності в процесі психолого-педагогічного супроводу дітей / С.С.Сташко, В.В.Назаревич // Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти : зб. наук. пр. студентів і молодих учених. – Рівне : РДГУ, 2018. – Вип. 1. – С. 167-169. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 12 Лип 2021 07:52 |
Останні зміни: | 12 Лип 2021 07:52 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8339 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |