МЕТОДИ МІНІМІЗАЦІЇ СИНДРОМУ ГІПЕРАКТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ

Сташко С.С. and Назаревич В.В. (2018) МЕТОДИ МІНІМІЗАЦІЇ СИНДРОМУ ГІПЕРАКТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). pp. 167-169.

[img]
Preview
Text
Сташко С.С., Назаревич В.В..pdf

Download (3MB) | Preview
Item Type: Article
Additional Information: Сташко С.С. Методи мінімізації синдрому гіперактивності в процесі психолого-педагогічного супроводу дітей / С.С.Сташко, В.В.Назаревич // Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти : зб. наук. пр. студентів і молодих учених. – Рівне : РДГУ, 2018. – Вип. 1. – С. 167-169.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 12 Jul 2021 07:52
Last Modified: 12 Jul 2021 07:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8339

Actions (login required)

View Item View Item