Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИ МІНІМІЗАЦІЇ СИНДРОМУ ГІПЕРАКТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ

Сташко С.С. та Назаревич В.В. (2018) МЕТОДИ МІНІМІЗАЦІЇ СИНДРОМУ ГІПЕРАКТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 167-169.

[img]
Перегляд
Текст
Сташко С.С., Назаревич В.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сташко С.С. Методи мінімізації синдрому гіперактивності в процесі психолого-педагогічного супроводу дітей / С.С.Сташко, В.В.Назаревич // Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти : зб. наук. пр. студентів і молодих учених. – Рівне : РДГУ, 2018. – Вип. 1. – С. 167-169.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 12 Лип 2021 07:52
Останні зміни: 12 Лип 2021 07:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8339

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу