Tretiakova K. та Lytvyn I. (2021) BLOG-TECHNOLOGIES IN BLENDED LEARNING. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 113-114.
|
Текст
Tretiakova K., Lytvyn I..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Thе Internet- and blog-technologies make language environment available at any time from any place of the Earth. Blog-technologies open for all participants of educational process the boundless world of commununication, self-expression and studies vitally necessary for сontemporary young man. The research is focused on the foreign languages communicative competence, development and improvement of which becomes possible for terms of active and correct usage of blog-technologies in accordance with educational and teaching aims.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Tretiakova К. blog-technologies in blended learning || Блог-технології у дистанційному навчанні / К. Tretiakova, І. Lytvyn // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 20-21 трав. 2021 р. - Рівне : РДГУ, 2021. - С.113-114. |
Ключові слова: | blog-technologies, microblog, interactiveness, foreign language communicative competence. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 13 Лип 2021 11:46 |
Останні зміни: | 13 Лип 2021 11:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8356 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |