Мединська Т.І. (2021) ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 62-65.
|
Текст
Мединська Т.І..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У тезах доповіді наголошується на необхідності впровадження сучасних форм навчання, зокрема змішаної, яка передбачає використання нових технологій і методик навчання, має ряд суттєвих переваг перед традиційними підходами в освіті. Запровадження, зокрема, компетентнісного підходу в межах парадигми змішаного навчання дає можливість готувати конкурентоспроможних фахівців на рівні державних та міжнародних стандартів, здатних до постійного професійного зростання, соціальної та професійної мобільності й адаптації.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мединська Т.І. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій як передумова розвитку змішаного навчання / Т.І. Мединська // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 20-21 трав. 2021 р. - Рівне : РДГУ, 2021. - С. 62-65. |
Ключові слова: | традиційний підхід в освіті, змішане навчання, компетентнісний підхід. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Лип 2021 10:59 |
Останні зміни: | 16 Лип 2021 10:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8392 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |