Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Мединська Т.І. (2021) ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 62-65.

[img]
Перегляд
Текст
Мединська Т.І..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У тезах доповіді наголошується на необхідності впровадження сучасних форм навчання, зокрема змішаної, яка передбачає використання нових технологій і методик навчання, має ряд суттєвих переваг перед традиційними підходами в освіті. Запровадження, зокрема, компетентнісного підходу в межах парадигми змішаного навчання дає можливість готувати конкурентоспроможних фахівців на рівні державних та міжнародних стандартів, здатних до постійного професійного зростання, соціальної та професійної мобільності й адаптації.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мединська Т.І. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій як передумова розвитку змішаного навчання / Т.І. Мединська // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 20-21 трав. 2021 р. - Рівне : РДГУ, 2021. - С. 62-65.
Ключові слова: традиційний підхід в освіті, змішане навчання, компетентнісний підхід.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 16 Лип 2021 10:59
Останні зміни: 16 Лип 2021 10:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8392

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу