РІЗНІ ФОРМИ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Сілков В.В. and Сілкова Е.О. (2021) РІЗНІ ФОРМИ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. pp. 200-212. ISSN 2411-4553

[img]
Preview
Text
Сілков В., Сілкова Е..pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються різні форми роботи при вивченні таблиць множення і ділення. У курсі математики початкової школи винятково важливе місце відведено темі «Табличне множення і ділення». На думку більшості методистів головне завдання цієї теми полягає, по-перше, у формуванні в учнів повноцінних обчислювальних навичок, а по-друге, у добре продуманій перспективній підготовці до введення та наступного засвоєння ними прийомів і алгоритмів усного й письмового множення і ділення. Знання таблиці множення і відповідних випадків ділення повинно бути сформоване на рівні автоматизованої навички. Засвоєння дітьми змісту того чи іншого математичного поняття має розпочинатися з розуміння його необхідності, корисності. Недостатня увага до цього і є однією з причин формалізму у знаннях учнів, який підсилюється завдяки недостатній увазі до мотивації навчальної діяльності кожного школяра відповідно до його потреб. Отже, з самого початку слід показати дітям, що математичні поняття обумовлені потребами життя. Дослідженнями психологів доведено, що людина, як правило, запам’ятовує лише те, що їй цікаво, і тільки те, що має для неї особистісну значимість. Для реалізації такого завдання пропонується: показувати учням застосування математики в житті, в процесі трудової діяльності людини; вправляти їх у застосуванні математичних знань для виконання обчислювальних, розрахункових, графічних і вимірювальних робіт. Цим підвищується інтерес школярів до вивчення математики, закладаються основи правильного розуміння значення математики в житті людей. При складанні стовпчиків таблиць доречно демонструвати учням різні «секрети» множення; розглядати традиційні та нетрадиційні способи вивчення таблиць множення і ділення; проводити вивчення таблиць множення і ділення в ігровій формі задля полегшення запам’ятовування результатів табличного множення і ділення. Завдяки такому підходові
підвищуватиметься інтерес школярів до вивчення математики, закладатимуться основи правильного розуміння значення математики в
житті людей.

Item Type: Article
Additional Information: Сілков В. Різні форми роботи при вивченні таблиць множення і ділення в початковій школі / В.Сілков, Е.Сілкова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 1. – С. 200-212.
Uncontrolled Keywords: різні форми, табличні випадки множення і ділення, обчислювальний прийом, таблиці множення та ділення, застосування математики в житті, запам’ятовування учнями таблиць.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Depositing User: valiko
Date Deposited: 22 Jul 2021 12:45
Last Modified: 22 Jul 2021 12:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8438

Actions (login required)

View Item View Item