Perishko I. та Vasylkevych S. (2021) GENDER DIFFERENCES IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 95-101. ISSN 2411-4553
|
Текст
Перішко І., Василькевич С..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
The paper focuses on influence of gender and academic abilities in learning of foreign languages. The effects of gender and scholastic ability on vocabulary retention and reading comprehension in a foreign language have been determined. Research on gender differences is a disputable issue. The substantial studies on the scientific problem have been analyzed. The authors investigate gender differences in the attitudes and performance of male and female students of various ability levels while dealing with a foreign language task. The article describes gender differences that are important and informative. Though, the issue of gender differences is not distinctive there is a marked differentiation between males and females of high ability adolescent learners. The reasons for the disparity can be the differences in socialization or in learning preferences and styles. The article outlines the factors that have been proposed to account for the imbalance between males and females academically talented learners. The differences in motivation among boys and girls of different ability levels and the differential effect of motivation on individuals who belong to the gender groups are important in deciding the types of activities that would most benefit all students.
Стаття присвячена проблемі впливу гендерних відмінностей на вивчення іноземних мов, також описано значення статі й академічних здібностей учнів на розуміння читання іноземною мовою та засвоєння словникового запасу. Оскільки дослідження гендерних відмінностей є спірним питанням, у роботі проаналізовано суттєві дослідження з даної наукової проблеми. Автори досліджують гендерні відмінності у ставленні та успішності студентів різної статі й різного рівня здібностей під час виконання завдань з іноземної мови. У статті описані гендерні відмінності, які є важливими та інформативними. Хоча питання гендерних відмінностей не є характерним, існує помітна диференціація між дівчатами й хлопцями з високими здібностями, що вивчають іноземну мову у підлітковому віці. Причинами диспропорції можуть бути відмінності в соціалізації або у навчальних уподобаннях та стилях. У статті окреслюються фактори, які були запропоновані для врахування дисбалансу між академічно обдарованими учнями обох статей. Гендерні відмінності, як правило, стосуються соціальних стереотипів, що можуть бути факторами, які схиляють дівчат до вибору більш вербально орієнтованих предметів, таких як іноземні мови, тоді як хлопці схильні до більш кількісно орієнтованих предметів, таких як фізика й математика. У статті зазначається, що чим більше характеристик учня ми можемо визначити як вирішальні для виконання завдань з іноземної мови, тим краще зможемо підібрати навчальні матеріали та засоби. Різниця в мотивації серед хлопців і дівчат різного рівня здібностей та диференційований вплив мотивації на осіб, які належать до гендерних груп, є важливими при виборі видів діяльності, які найбільше принесуть користь усім учням і студентам. Здатність та стать – це показники, які не були широко досліджені щодо вивчення іноземних мов, і незважаючи на той факт, що існує небезпека при надмірному акцентуванні уваги на гендерних відмінностях, дана стаття демонструє важливість підбору видів діяльності для індивідів для оптимізації вивчення іноземних мов.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Perishko I. Gender differences in foreign language learning / I.Perishko, S.Vasylkevych // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 1. – С. 95-101. |
Ключові слова: | gender differences, learning foreign languages, academic abilities, male and female learners, academic achievement; гендерні відмінності, вивчення іноземних мов, академічні здібності, жіноча та чоловіча статі, навчальні досягнення. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 30 Теорія, методолія та методи суспільних наук. Соціографія 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання іноземних мов Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | valiko |
Дата внесення: | 23 Лип 2021 10:43 |
Останні зміни: | 23 Лип 2021 10:43 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8445 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |