Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

THE BALANCE BETWEEN LANGUAGE ACQUISION AND LANGUAGE LEARNING IN ELC

Bilous T. та Vietrova I. та Verovkina O. (2021) THE BALANCE BETWEEN LANGUAGE ACQUISION AND LANGUAGE LEARNING IN ELC. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 82-89. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Білоус Т., Вєтрова І., Верьовкіна О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

The article is devoted to the to the actual problem of the balanced use of English language teaching methods, some of which are considered by foreign researchers as close to the natural development of the child's language, and others are viewed as purely educational. Based on the analysis of foreign researches, the authors of the study clarified the concepts of “second language acquisition” and “second language learning”, outlined their fundamental difference and importance in the process of studying English. It has been observed that some scholars prefer only methods of second language acquisition that resemble the natural process of a child's native language development. There is another vision of successful foreign language learning, whose proponents believe that when teaching a foreign language one should use both exercises that give an idea of the language, and activities that resemble the natural process of language acquisition, where the first can’t be ignored and plays an important role. The article suggests the examples of different approaches to the use of educational material at English language classroom. It is noted that their choice depends on the teacher, his understanding of the real language functioning in the community. T has been suggested, that wide exposure to a second language can be provided by extensive reading and listening, in particular out of ELC. This can be assisted by parents and their involvement to students’ studying. The results of a survey of students on their preferences in mastering the English language and observation of the real situation in the classroom are presented. The paper discusses the debatable nature of the problem and need for its further development is emphasized.
Стаття присвячена актуальній проблемі збалансованого використання методів навчання англійської мови, одні з яких розглядаються зарубіжними дослідниками як такі, що наближені до природнього розвитку мови дитини, а інші вважаються суто навчальними. На основі аналізу зарубіжних праць автори дослідження уточнили поняття «оволодіння другою мовою» та «вивчення другої мови», окреслили їх принципову різницю та значення у процесі навчання англійської мови. Простежено, що деякі зарубіжні науковці надають перевагу лише методам оволодіння другою мовою, які нагадують природній процес набуття дитиною рідної мови. Існує інше бачення успішного вивчення іноземної мови, прихильники якого вважають, що під час навчання іноземної мови слід використовувати як вправи, що надають уявлення про мову, так і види діяльності, які нагадують природній процес набуття мови, при чому перші не можуть бути проігноровані та відіграють важливу роль у процесі навчання. Узагальнено, що за умови використання інноваційних підходів до вивчення іноземної мови один і той самий навчальний матеріал може використовуватися у спосіб, що нагадує природній розвиток мови дитини, або у класичний спосіб вивчення певного шару інформації. У статті наведені приклади різних підходів до використання навчального матеріалу на уроках англійської мови. Зазначено, що їх вибір залежить від учителя, його розуміння важливості реального функціонування мови у ситуаціях повсякденного спілкування. Зазначено, що широкий доступ до другої мови може бути забезпечений екстенсивним читанням та слуханням, зокрема поза роботою на уроках англійської мови. Цьому можуть сприяти батьки та їх залучення до навчання учнів. Наведено результати опитування учнів щодо їх преференцій в оволодінні англійською мовою та спостереження за реальною ситуацією на уроках. У роботі зазначений дискусійний характер проблеми та необхідність її подальшої розробки.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Bilous T. The balance between language acquision and language learning in ELC / T.Bilous, I.Vietrova, O.Verovkina // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 2. – С. 82-89.
Ключові слова: second language acquisition, second language learning, first language, second language; оволодіння другою мовою, вивчення другої мови, перша мова, друга мова.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 34 Право. Юриспруденція > 347 Цивільне право. Судовий устрій
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 23 Лип 2021 12:21
Останні зміни: 23 Лип 2021 12:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8455

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу