Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

PROJECT-BASED LEARNING IN A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM: PECULIARITIES OF IMPLEMENTATION

Kasatkina-Kubyshkina O.V. та Fridrikh A. та Kuriata Y.V. (2021) PROJECT-BASED LEARNING IN A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM: PECULIARITIES OF IMPLEMENTATION. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 90-98. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Касаткіна-Кубишкіна О., Фрідріх А., Курята Ю..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

The article deals with the aspects of project-based learning (PBL) for teaching foreign languages. The authors state that although PBL has much in common with task-based learning, which makes a task the central target of a lesson, PBL often makes it a whole semester or even academic year target and promotes learner centeredness to a higher level. PBL is usually comprised of three main stages: pre-task stage, performance stage and presentation stage which have their own peculiarities and standards to comply. Project-based learning allows students to achieve the highest level of mastery of a foreign language as it leads them to higher-order thinking, prepares them for academic, personal, career success, and makes young people ready to meet the challenges, gain the 21st century skills. Struggling students and students’ misbehavior and reluctance are considered to be essential factors that keep teachers away from implementing the method into life. Practical guidelines are given on how to get over obstacles and how to evaluate the outcomes of project work. The authors emphasize on the necessity of careful planning, team formation which will meet the needs of all the students, and elaboration of a rubric with sharply defined criteria (e.g., needs, accommodations, modifications, assets and team position) to evaluate students.
У статті розглядаються основні аспекти впровадження проєктного навчання у викладанні іноземних мов. Проєктне навчання – це інноваційний підхід до навчання в умовах шкіл України, який навчає безлічі стратегій, важливих для успіху у ХХІ столітті. Автори констатують, що проєктне навчання сприяє студентоцентризму та просуває його на більш високий рівень. Автори досліджують три основні етапи проєктно-орієнтованого навчання та аналізують особливості їх реалізації на заняттях іноземної мови. Узагальнено, що дане навчання повинно містити чотири основні компоненти: основна (провідна тема); доступ до засобів збору, аналізу, обробки та використання інформації; взаємодія з усіма студентами; наявність кінцевого продукту у вигляді портфоліо, есе, відео, блогів, звітів, графіків тощо. Зазначається, що навчання на основі проєктів дозволяє студентам досягти найвищого рівня володіння іноземною мовою, оскільки воно формує мислення вищого порядку, сприяє формуванню ключових навичок ХХІ століття. Даний підхід сприяє трансформації зовнішньої мотивації у внутрішню, а також допомагає студентам перейти від навичок мислення нижчого порядку до мислення вищого порядку з метою формування креативності, уяви, критичного мислення, навичок співпраці, лідерства, цифрової компетентності та майбутньої активної громадянської позиції. Автори роблять припущення, що основними причинами, які стримують педагогів від широкого запровадження даного підходу можуть бути неготовність та небажання студентів до самостійного критичного опрацювання та осмислення інформації, низький рівень уміння здійснювати зворотній зв'язок. У статті наводяться рекомендації щодо подолання основних перешкод у впровадженні методу проєктів, а також оцінювання результатів роботи над проєктами. Автори наводять практичні рекомендації щодо планування навчального процесу, формування груп та розробки чітких критеріїв організації та оцінювання із урахуванням потреб студентів, умов їх залучення до групової роботи, необхідності внесення поправок тощо з метою кінцевого оцінювання студентів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Kasatkina-Kubyshkina O. Project-based learning in a foreign language classroom: peculiarities of implementation / O.Kasatkina-Kubyshkina, A.Fridrikh, Y. Kuriata // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 2. – С. 90-98.
Ключові слова: project-based learning, task-based learning, twenty-first century skills, learner centeredness, feedback, team formation, rubric; проєктно-орієнтоване навчання; навчання, спрямоване на вирішення завдань; мислення вищого порядку; навички ХХІ століття; зворотній зв’язок, групоутворення; критерії оцінювання.
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 23 Лип 2021 12:38
Останні зміни: 04 Січ 2024 11:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8458

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу