Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2021) ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВСТВА У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 127-136. ISSN 2411-4553
|
Текст
Гринькова Н., Стельмашук Ж..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті представлено теоретичні та практичні аспекти формування відповідального ставлення до батьківства у майбутніх учителів початкової школи. З’ясовано, що старший юнацький вік має значний потенціал для підготовки до якісного виконання батьківських обов’язків. Узагальнено, що відповідальне батьківство – це сукупність сформованих у молоді батьківських якостей, батьківських почуттів, знань та навичок, в основі яких лежить готовність майбутніх батьків відповідати перед собою та суспільством за виконання батьківських функцій та виховання власних дітей. Наголошено на значному потенціалі у формуванні відповідального ставлення до батьківства таких навчальних дисциплін, як «Педагогіка», «Педагогічна майстерність», «Теорія та методика виховання», «Сімейне виховання молодших школярів». Обгрунтовано, що ефективна організація позааудиторної виховної роботи має ґрунтуватись на принципі поєднання педагогічного керування з розвитком активності, самостійності та ініціативності, що сприятиме формуванню у майбутніх учителів початкової школи складових відповідального ставлення до батьківства: когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового. Зроблено висновок про те, що формування відповідального ставлення до батьківства буде ефективним за умови врахування вікових та індивідуальних особливостей студентської молоді, наповнення змісту навчальних дисциплін відповідними темами про відповідальне батьківство, використання активних форм і методів організації освітнього процесу та виховної роботи куратора.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гринькова Н. Формування відповідального ставлення до батьківства у майбутніх учителів початкової школи: теоретичні та практичні аспекти / Н.Гринькова, Ж.Стельмашук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 2. – С. 127-136. |
Ключові слова: | батьківство, відповідальне ставлення до батьківства, формування відповідального ставлення до батьківства, майбутні учителі початкової школи, позааудиторна виховна робота, активні форми і методи організації освітнього процесу. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | valiko |
Дата внесення: | 26 Лип 2021 06:56 |
Останні зміни: | 26 Лип 2021 06:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8460 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |