Шурин О.І. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 196-202. ISSN 2411-4553
|
Текст
Шурин О..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито основні аспекти реалізації особистісно орієнтованого підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. На основі аналізу наукової та психолого-педагогічної літератури виокремлено науковців, які досліджували та впроваджували особистісно орієнтованого підхід у процесі підготовки майбутніх педагогів. Проаналізовано поняття особистісно орієнтований підходу та близьких за змістом понять, зокрема: особистісно орієнтованого навчання, особистісно орієнтованої взаємодії, особистісно орієнтованої освіти. Обгрунтовано особистісно орієнтований підхід як найважливіший психолого-педагогічний принцип, що передбачає врахування своєрідності та індивідуальності особистості майбутнього вчителя; створення умов для самопізнання, самореалізації та саморозвитку особистості студента; систему відносин, за якою кожен студент відчуває себе особистістю і відчуває увагу педагога особисто до нього; спрямування навчально-виховного процесу на кожну окрему особистість з визнанням її унікальності. Сформульовано головну мету особистісно орієнтованого підходу, яка зводиться до розвитку мислення майбутніх учителів, їх творчого потенціалу, гармонійного формування і всебічного розвитку їх особистості, розкриття неповторної індивідуальності. Визначено важливі ознаки особистісно орієнтованого підходу та педагогічні умови його здійснення.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шурин О. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя / О.Шурин // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 2. – С. 196-202. |
Ключові слова: | особистісно орієнтований підхід, підготовка майбутнього вчителя, навчально-виховний процес, особистісно орієнтоване навчання, педагогічна діяльність. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти |
Користувач, що депонує: | valiko |
Дата внесення: | 26 Лип 2021 07:41 |
Останні зміни: | 26 Лип 2021 07:44 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8463 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |