Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Шурин О.І. (2021) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 196-202. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Шурин О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкрито основні аспекти реалізації особистісно орієнтованого підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. На основі аналізу наукової та психолого-педагогічної літератури виокремлено науковців, які досліджували та впроваджували особистісно орієнтованого підхід у процесі підготовки майбутніх педагогів. Проаналізовано поняття особистісно орієнтований підходу та близьких за змістом понять, зокрема: особистісно орієнтованого навчання, особистісно орієнтованої взаємодії, особистісно орієнтованої освіти. Обгрунтовано особистісно орієнтований підхід як найважливіший психолого-педагогічний принцип, що передбачає врахування своєрідності та індивідуальності особистості майбутнього вчителя; створення умов для самопізнання, самореалізації та саморозвитку особистості студента; систему відносин, за якою кожен студент відчуває себе особистістю і відчуває увагу педагога особисто до нього; спрямування навчально-виховного процесу на кожну окрему особистість з визнанням її унікальності. Сформульовано головну мету особистісно орієнтованого підходу, яка зводиться до розвитку мислення майбутніх учителів, їх творчого потенціалу, гармонійного формування і всебічного розвитку їх особистості, розкриття неповторної індивідуальності. Визначено важливі ознаки особистісно орієнтованого підходу та педагогічні умови його здійснення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шурин О. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя / О.Шурин // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.Б.Грицай, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2021. – Вип. 13, Т. 2. – С. 196-202.
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід, підготовка майбутнього вчителя, навчально-виховний процес, особистісно орієнтоване навчання, педагогічна діяльність.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Фізико-технологічний факультет > Кафедра теорії та методик професійної освіти
Користувач, що депонує: valiko
Дата внесення: 26 Лип 2021 07:41
Останні зміни: 26 Лип 2021 07:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8463

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу