Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ

Грицай Н.Б. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ. Revistă ştiinţifică progresivă, 2020 (№ 1): Vol 3. с. 3-12.

[img]
Перегляд
Текст
Грицай (Hrytsai) Н.Б..pdf

Завантажити (307kB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в закладах вищої освіти. Метою дослідження є встановлення особливостей формування професійної культури майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у закладах вищої освіти. У пропонованій статті розкрито сутність понять «культура» та її складники. Подано тлумачення професійної культури як поєднання кваліфікаційних вимог та цінностей особистості. З’ясовано особливості формування професійної культури майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів в освітньому середовищі вищої школи. Проаналізовано праці українських і зарубіжних учених з проблем підготовки фахівців з фізичної терапії, ерготерапії, а також стандарт вищої освіти першого (бакалаврсь- кого) рівня, галузі знань 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Визначено компетентності, які спрямовані на формування професійної культури майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії. Акцентовано на важливому значенні формування soft skills у підготовці майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів. Проаналізовано досвід професійної підготовки майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів в Україні та за кордоном. Визначено заклади вищої освіти України, в яких проводиться підготовка здобувачів вищої освіти за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Зроблено порівняння змісту професійної підготовки здобувачів вищої освіти за цією спеціальністю в різних закладах вищої освіти. Окреслено форми і методи навчання, орієнтовані на формування професійної культури. Розкрито сутність та особливості контекстного навчання. Вказано на важливості впровадження контекстного підходу у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії. Запропоновано форми і методи контекстного навчання здобувачів вищої освіти зі спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» в умовах освітнього середовища закладів вищої освіти. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в Україні.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Грицай Н.Б. Особливості формування професійної культури майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії / Н.Б.Грицай // Progressive Science Journal. - № 1(3). - vol. 3. - С. 3-12.
Ключові слова: професійна підготовка, професійна культура, контекстне навчання, компетентності, майбутні фахівці з фізичної терапії, ерготерапії.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 31 Серп 2021 13:10
Останні зміни: 31 Серп 2021 13:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8658

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу