Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ТА В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ

Грицай Н.Б. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ТА В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі, 2020. с. 38-40.

[img]
Перегляд
Текст
Грицай Н.Б..pdf

Завантажити (227kB) | Перегляд

Анотація

Освітній процес у сучасних закладах загальної середньої освіти потребує використання різноманітних методів і технологій, спрямованих на розвиток особистості учнів, формування в них необхідних компетентностей, виявлення творчих здібностей тощо. До таких технологій можемо зарахувати і проєктну технологію, яка сьогодні набуває всі більшої популярності. Метод проєктів виник у США ще в 20-х роках ХХ століття. Його започаткували Дж. Дьюї та послідовники В.Х. Кілпатрик та Е. Коллінгс. Передумови становлення методу проєктів та його застосування у вітчизняній школі в 20-30-х роках ХХ століття розкрито у працях І. Єрмакова, Є. Кагарова, Є. Коваленко, Л. Левіна, Є. Перовського, О. Пометун, О. Сухомлинської та ін. Ефективність упровадження методу проєктів відзначали П. Блонський, В. Вахтеров, А. Макаренко, В. Сухомлинський, С. Шацький та ін. З 90-х років минулого століття метод проєктів повернувся в освітянську практику і став предметом наукових досліджень.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Грицай Н. Б. Використання проєктної технології на уроках біології та в позакласній роботі / Н. Б. Грицай // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.(м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 38-40.
Ключові слова: проєкт, проєктні технології, біологія, урок біології, позакласна робота
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 374 Позашкільна освіта і підготовка. Подальша освіта (самоосвіта)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра природничих наук з методиками навчання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 01 Вер 2021 09:44
Останні зміни: 01 Вер 2021 09:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8671

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу