Конько Ю.Ю. та Батишкіна Ю.В. (2020) ВИБІР СТРАТЕГІЇ СТВОРЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 115-116.
|
Текст
КонькоЮ.Ю., Батишкіна Ю.В..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
В роботі здійснюється спроба обґрунтування вибору стратегії та інструментарію розробки комп’ютерної гри. Визначено етапи розробки майбутньої комп’ютерної гри. Описано орієнтовну структуру документів для планування розробки комп’ютерної гри.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Конько Ю.Ю. Вибір стратегії створення комп'ютерних ігор / Ю.Ю. Конько, Ю.В. Батишкіна // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали XІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 115-116. |
Ключові слова: | створення комп’ютерних ігор, ігрові рушії, індустрія програмування, дизайн-документ. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 02 Вер 2021 11:13 |
Останні зміни: | 02 Вер 2021 11:13 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8710 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |