Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИБІР СТРАТЕГІЇ СТВОРЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР

Конько Ю.Ю. та Батишкіна Ю.В. (2020) ВИБІР СТРАТЕГІЇ СТВОРЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 115-116.

[img]
Перегляд
Текст
КонькоЮ.Ю., Батишкіна Ю.В..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

В роботі здійснюється спроба обґрунтування вибору стратегії та інструментарію розробки комп’ютерної гри. Визначено етапи розробки майбутньої комп’ютерної гри. Описано орієнтовну структуру документів для планування розробки комп’ютерної гри.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Конько Ю.Ю. Вибір стратегії створення комп'ютерних ігор / Ю.Ю. Конько, Ю.В. Батишкіна // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали XІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 115-116.
Ключові слова: створення комп’ютерних ігор, ігрові рушії, індустрія програмування, дизайн-документ.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 02 Вер 2021 11:13
Останні зміни: 02 Вер 2021 11:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8710

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу