Найда Р.Г. (2018) ПРОБЛЕМА АКСІОЛОГІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 154-162. ISSN 2411-4553
|
Текст
Найда Р.Г..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено аналіз методологічних засад підготовки майбутніх педагогів на положення гуманістичної парадигми. Визначено основні проблеми організації гуманістичного виховання студентів. Охарактеризовано складові особистісної гуманістичної концепції педагога. Доведено, що підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти є ефективною за умов її здійснення як системи на принципах цілісності та структурної завершеності. Виокремлено педагогічні умови реалізації основних положень гуманістичного виховання студентів, серед яких – трансформація освітньо-культурного середовища навчального закладу, забезпечення соціально-психологічного комфорту, професійна компетентність викладачів. Визначено етапи підготовки педагога до гуманістичного виховання дітей дошкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Найда Р.Г. Проблема аксіологізації підготовки майбутніх педагогів у сучасній системі освіти / Р.Г.Найда // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 154-162. |
Ключові слова: | виховання, гуманістичні цінності, гуманізація педагогічного процесу, гуманістичне виховання, дитина дошкільного віку, професійна підготовка педагога, гуманістична особистісно-професійна позиція. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Дубенський коледж культури і мистецтв |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 30 Вер 2020 20:05 |
Останні зміни: | 30 Вер 2020 20:05 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/872 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |