ПРОБЛЕМА АКСІОЛОГІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ

Найда Р.Г. (2018) ПРОБЛЕМА АКСІОЛОГІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. pp. 154-162. ISSN 2411-4553

[img]
Preview
Text
Найда Р.Г..pdf

Download (5MB) | Preview

Abstract

У статті здійснено аналіз методологічних засад підготовки майбутніх педагогів на положення гуманістичної парадигми. Визначено основні проблеми організації гуманістичного виховання студентів. Охарактеризовано складові особистісної гуманістичної концепції педагога. Доведено, що підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти є ефективною за умов її здійснення як системи на принципах цілісності та структурної завершеності. Виокремлено педагогічні умови реалізації основних положень гуманістичного виховання студентів, серед яких – трансформація освітньо-культурного середовища навчального закладу, забезпечення соціально-психологічного комфорту, професійна компетентність викладачів. Визначено етапи підготовки педагога до гуманістичного виховання дітей дошкільного віку.

Item Type: Article
Additional Information: Найда Р.Г. Проблема аксіологізації підготовки майбутніх педагогів у сучасній системі освіти / Р.Г.Найда // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан, Н.М.Гринькова та ін. – Рівне, 2018. - Вип. 7, Т. 1. - С. 154-162.
Uncontrolled Keywords: виховання, гуманістичні цінності, гуманізація педагогічного процесу, гуманістичне виховання, дитина дошкільного віку, професійна підготовка педагога, гуманістична особистісно-професійна позиція.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Дубенський коледж культури і мистецтв
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 30 Sep 2020 20:05
Last Modified: 30 Sep 2020 20:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/872

Actions (login required)

View Item View Item