Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ПОСЛУГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2020) МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ПОСЛУГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. ΛΌГOΣ. ONLINE, 2020 (№ 12). с. 1-8.

[img]
Перегляд
Текст
Дейнега О.В., Дейнега І.О._маркетинг.pdf

Завантажити (469kB) | Перегляд

Анотація

Індикатором зрілості ринкових відносин економіки країни є рівень і якість задоволення потреб споживача, значимість впливу якого на виробників продукції чи послуг має тенденцію до зростання. Визначений урядом України курс на децентралізацію влади скорегував зміст усталених цілей функціонування системи державного управління, забезпечивши тим самим створення передумов для впровадження сучасного концептуального підходу, який традиційно в комерційній сфері прийнято називати маркетинговим. Така обставина актуалізує потребу в адаптуванні широко використовуваних прийомів маркетингу до сфери надання публічних послуг, зокрема тих, що продукуються територіальними громадами. В статті оцінено можливості застосування елементів комплексу маркетингу у діяльності об’єднаних територіальних громад, зокрема специфічні особливості реалізації цінової, товарної, комунікаційної та розподільчої політик. Обґрунтована доцільність поширення елементів маркетингового управління у практику соціально-економічної діяльності територіальних громад з метою її інтенсифікації та забезпечення конкурентоздатності власне громад.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О.В. Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад / О.В.Дейнега, І.О.Дейнега // ΛΌГOΣ. ONLINE : Міжнарод. наук. електр. журн. - 2020. - № 12. - С. 1-8.
Ключові слова: маркетинг у публічному управлінні; зовнішні комунікації територіальної громади; ключові фактори успіху територіальної громади; конкурентоздатність територіальної громади; бренд; цінова політика; товарна політика; політика розподілу
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 35 Державне адміністративне управління. Військова справа > 351 Напрями діяльності органів державного адміністративного управління
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 06 Вер 2021 07:52
Останні зміни: 06 Вер 2021 07:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8786

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу