Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІРРАЦІОНАЛЬНІ ПРИЙОМИ В РЕКЛАМУВАННІ

Вальковець В.В. та Дейнега І.О. (2020) ІРРАЦІОНАЛЬНІ ПРИЙОМИ В РЕКЛАМУВАННІ. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2020. с. 33-34.

[img]
Перегляд
Текст
Вальковець В.В., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Вальковець В.В. Ірраціональні прийоми в рекламуванні / В.В.Вальковець, І.О.Дейнега // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VII Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених. – Луцьк, 2020. – С. 33-34.
Ключові слова: рекламування
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 08 Вер 2021 06:29
Останні зміни: 08 Вер 2021 06:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8831

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу