Кокора І.О. та Дейнега І.О.
(2020)
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ
ПІДПРИЄМСТВА.
Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1.
с. 331-333.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Кокора І.О. Формування системи управління маркетинговими комунікаціями підприємства / І.О.Кокора, І.О.Дейнега (наук. керівник) // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки : зб. тез допов. Міжнарод. наук.-практ. конф. молодих науковців, аспірантів і здобувачів вищ. освіти, м. Рівне, 21-22 трав. 2020 р. - Рівне, 2020. - Ч. 1. - С. 331-333. |
Ключові слова: |
управління маркетингом, комунікації підприємства |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: |
Ірина Гаврилюк
|
Дата внесення: |
09 Вер 2021 07:18 |
Останні зміни: |
09 Вер 2021 07:18 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8871 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |