Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА

Кокора І.О. та Дейнега І.О. (2020) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки, 2020: Ч. 1. с. 331-333.

[img]
Перегляд
Текст
Кокора І.О., Дейнега І.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кокора І.О. Формування системи управління маркетинговими комунікаціями підприємства / І.О.Кокора, І.О.Дейнега (наук. керівник) // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки : зб. тез допов. Міжнарод. наук.-практ. конф. молодих науковців, аспірантів і здобувачів вищ. освіти, м. Рівне, 21-22 трав. 2020 р. - Рівне, 2020. - Ч. 1. - С. 331-333.
Ключові слова: управління маркетингом, комунікації підприємства
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 09 Вер 2021 07:18
Останні зміни: 09 Вер 2021 07:18
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8871

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу