Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ УВИРАЗНЕНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИКМЕТНИКА

Гамза А.В. та Задерейчук Ю.О. (2017) ФОРМУВАННЯ УВИРАЗНЕНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИКМЕТНИКА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 93-96.

[img]
Перегляд
Текст
Гамза А.В., Задерейчук Ю.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються теоретико-практичні основи методики формування увиразненого мовлення школярів як важливого аспекту навички говоріння; проаналізовано умови розвитку мовлення дитини початкової ланки освіти; описана важливість застосування вправ мовного та мовленнєвого характерів, спрямованих на роботу з прикметником; доведено важливість методики формування навички увиразненого мовлення молодшого школяра через опрацювання теми «Прикметник»; визначена правильна система побудови вправ практичного спрямування на досягнення високо результату з розвитку мовлення учнів початкових класів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гамза А.В. Формування увиразненого мовлення молодших школярів у процесі вивчення прикметника / А.В.Гамза, Ю.О.Задерейчук // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. — С. 93-96.
Ключові слова: мова, мовлення, зв’язне мовлення, навичка говоріння, увиразнене мовлення, прикметник
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 01 Жов 2020 13:00
Останні зміни: 01 Жов 2020 13:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/893

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу