Шевців З.М. (2016) МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 4): (88). pp. 47-50. ISSN 2520-6427
|
Text
Шевців З._Методи.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
У статті визначено й охарактеризовано методи дидактичної діагностики рівня соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи. Обґрунтовано вимоги щодо їх використання з метою виявлення когнітивних, діяльнісних та особистісно-фахових компетенцій у цілісній системі формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Шевців З.М. Методи діагностики рівня сформованості соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи /З.Шевців // Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн. – 2016. - №4. – С. 47-51. |
Uncontrolled Keywords: | соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи, методи, діагностика |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Depositing User: | Ірина Гаврилюк |
Date Deposited: | 10 Sep 2021 18:18 |
Last Modified: | 10 Sep 2021 18:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8939 |
Actions (login required)
View Item |