МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

Шевців З.М. (2016) МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 4): (88). pp. 47-50. ISSN 2520-6427

[img]
Preview
Text
Шевців З._Методи.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті визначено й охарактеризовано методи дидактичної діагностики рівня соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи. Обґрунтовано вимоги щодо їх використання з метою виявлення когнітивних, діяльнісних та особистісно-фахових компетенцій у цілісній системі формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи.

Item Type: Article
Additional Information: Шевців З.М. Методи діагностики рівня сформованості соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи /З.Шевців // Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн. – 2016. - №4. – С. 47-51.
Uncontrolled Keywords: соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи, методи, діагностика
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 10 Sep 2021 18:18
Last Modified: 10 Sep 2021 18:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8939

Actions (login required)

View Item View Item