Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

Шевців З.М. (2017) ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 2017 (Вип. 5): Ч. 1. с. 181-192.

[img]
Перегляд
Текст
Шевців З._ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ.pdf

Завантажити (485kB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено аналіз сутності поняття «проектування». Обґрунтовано методологічні підходи проблеми проектування педагогічної системи формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи: системний, аксіологічний, діяльнісний,
особистісно орієнтований, акмеологічний, контекстний, компетентнісний. Зроблено акцент на
вихідні положення – принципи освіти і навчання.
Визначено компоненти соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи: когнітивний, діяльнісний, особистісно фаховий. Виділено відповідні види навчальних занять, самостійної та індивідуальної роботи студентів, навчальні дисципліни.
Отримано висновки про необхідність проектування педагогічної діяльності з формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи та визначено перспективи подальших досліджень у межах окресленого напряму.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шевців З. Проектування педагогічного процесу з формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи / З. Шевців // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 5. - Ч. 1. - С. 181-191.
Ключові слова: слова: проект; формирование; социально-педагогическая компетентность; будущий учитель начальных классов инклюзивной общеобразовательной школы; методологические подходы; принципы обучения
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 10 Вер 2021 18:38
Останні зміни: 10 Вер 2021 18:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8940

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу