Шевців З.М. (2017) ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 2017 (Вип. 5): Ч. 1. с. 181-192.
|
Текст
Шевців З._ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ.pdf Завантажити (485kB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено аналіз сутності поняття «проектування». Обґрунтовано методологічні підходи проблеми проектування педагогічної системи формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи: системний, аксіологічний, діяльнісний,
особистісно орієнтований, акмеологічний, контекстний, компетентнісний. Зроблено акцент на
вихідні положення – принципи освіти і навчання.
Визначено компоненти соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи: когнітивний, діяльнісний, особистісно фаховий. Виділено відповідні види навчальних занять, самостійної та індивідуальної роботи студентів, навчальні дисципліни.
Отримано висновки про необхідність проектування педагогічної діяльності з формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи та визначено перспективи подальших досліджень у межах окресленого напряму.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З. Проектування педагогічного процесу з формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи / З. Шевців // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 5. - Ч. 1. - С. 181-191. |
Ключові слова: | слова: проект; формирование; социально-педагогическая компетентность; будущий учитель начальных классов инклюзивной общеобразовательной школы; методологические подходы; принципы обучения |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 10 Вер 2021 18:38 |
Останні зміни: | 10 Вер 2021 18:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8940 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |