Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Шевців З.М. (2017) СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Витоки педагогічної майстерності, 2017: Вип. 19. с. 375-379. ISSN 2075-146Х

[img]
Перегляд
Текст
Шевців З._СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ.pdf

Завантажити (280kB) | Перегляд

Анотація

У статті обґрунтовується актуальність проблеми формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя загальноосвітньої школи з інклюзивною формою навчання, розглядається її сутність, структурні компоненти і базові компетенції.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шевців З. Соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчмтеля початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи як умова ефективної професійної діяльності / З.Шевців // Витоки педагогічної майстерності. - 2017. - Вип. 19. - С. 375-379.
Ключові слова: соціально-педагогічна компетентність, компетенції, майбутній вчитель початкових класів, інклюзивне навчання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 10 Вер 2021 19:07
Останні зміни: 10 Вер 2021 19:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8941

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу