Шевців З.М. (2017) СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Витоки педагогічної майстерності, 2017: Вип. 19. с. 375-379. ISSN 2075-146Х
|
Текст
Шевців З._СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ.pdf Завантажити (280kB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовується актуальність проблеми формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя загальноосвітньої школи з інклюзивною формою навчання, розглядається її сутність, структурні компоненти і базові компетенції.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З. Соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчмтеля початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи як умова ефективної професійної діяльності / З.Шевців // Витоки педагогічної майстерності. - 2017. - Вип. 19. - С. 375-379. |
Ключові слова: | соціально-педагогічна компетентність, компетенції, майбутній вчитель початкових класів, інклюзивне навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 10 Вер 2021 19:07 |
Останні зміни: | 10 Вер 2021 19:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8941 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |