Шевців З.М. (2017) СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Витоки педагогічної майстерності, 2017: Вип. 19. с. 375-379. ISSN 2075-146Х
  | 
            
              
Текст
 Шевців З._СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ.pdf Завантажити (280kB) | Перегляд  | 
          
Анотація
У статті обґрунтовується актуальність проблеми формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя загальноосвітньої школи з інклюзивною формою навчання, розглядається її сутність, структурні компоненти і базові компетенції.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З. Соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчмтеля початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи як умова ефективної професійної діяльності / З.Шевців // Витоки педагогічної майстерності. - 2017. - Вип. 19. - С. 375-379. | 
| Ключові слова: | соціально-педагогічна компетентність, компетенції, майбутній вчитель початкових класів, інклюзивне навчання | 
| Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів  | 
        
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти | 
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк | 
| Дата внесення: | 10 Вер 2021 19:07 | 
| Останні зміни: | 10 Вер 2021 19:07 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8941 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


