Шевців З.М. (2016) КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць Херсонського державного університету, 2016 (Т. 3): Вип.LXXIV. с. 117-122.
|
Текст
Шевців З.М._.pdf Завантажити (191kB) | Перегляд |
Анотація
У статті обгрунтоано авторську концепцію соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної щагальноосвітньої школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З.М. Концепція соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної загальноосвітньої школи / З.Шевців // Збірник наукових праць Херсонського державного університету. - 2016. - Вип. LXXIV. - т. 3. - С. 117-122. |
Ключові слова: | соціально-педагогічна компетентність, майбутній учитель початкових класів, інклюзивна загальноосітня школа, мета, зміст, принципи, модель, реалізація |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 10 Вер 2021 19:25 |
Останні зміни: | 10 Вер 2021 19:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8942 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |