Шевців З.М. (2017) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Інше. Центр учбової літератури, Київ.
|
Текст
Шевців З.М._Profesiina_pidhotovka_maibutnikh_uchyteliv_pochatkovoi_shkoly_do_roboty_v_inkliuzyvnomu_seredovyschi.pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні засади поетапної підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі, представлено розроблену автором концепцію та модель формування соціально-педагогічної компетентності у студентів вищого педагогічного навчального закладу для здійснення ними роботи в інклюзивному середовищі.
Видання стане у пригоді науковцям у галузі теорії та методики професійної освіти, пов’язаної з дослідженням інклюзивного навчання дітей у загальноосвітньому навчальному закладі, викладачам вищих педагогічних навчальних закладів при викладанні інклюзивної педагогіки, вчителям початкової школи ЗНЗ, слухачам перепідготовки педагогічних кадрів, а також тим, хто цікавиться розвитком інклюзивної освіти в Україні.
Тип елементу: | Монографія (Інше) |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З. М. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу : монографія / З. М. Шевців. – Київ : «Центр учбової літератури», 2017. – 384 с. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 10 Вер 2021 19:36 |
Останні зміни: | 10 Вер 2021 19:36 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8944 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |