Шевців З.М. (2016) ДІВГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Збірник наукових праць Херсонського державного університету, 2016 (Т. 2): Вип.LXXІІІ. с. 127-132.
|
Текст
Шевців З.М._диагностика.pdf Завантажити (193kB) | Перегляд |
Анотація
У статті обгрунтовано показники сформоаності соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Пропонується для визначення соціально-педагогічної компетентності комплекс діагностичних методик. За допомогою відомих методик та педагогічної діагностики виявлено рівнів сформованості соціально-педагогічної компетентності у майбутніх учителів початкових класів. Діагностика проводилась за результатами вивчення навчальних дисциплін "Основи корекційної педагогіки", "Основи соціально-педагогічної діяльності".
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З.М. Діагностика сформованості соціально-педагогічної компетентності у майбутнього вчителя початкових класів / З.М.Шеців // Збірник наукових праць Херсонського державного університету. – Вип. LXXIII. – т. 2. - 2016. – С.127-132. |
Ключові слова: | соціально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів, діагностика, показнткт, рівні, комплекс методик |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 10 Вер 2021 20:07 |
Останні зміни: | 10 Вер 2021 20:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8946 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |