Шевців З.М. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2017 (№ 1): (56). с. 5-9.
|
Текст
Шевців З.М._ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ.pdf Завантажити (479kB) | Перегляд |
Анотація
В статье раскрыта сущность понятия «педагогические условия», проанализированы взгляды ученых на толкование педагогических условий. Определены педагогические условия формирования социально-педагогической компетентности у будущих учителей начальных классов инклюзивной общеобразовательной школы. Выделены и охарактеризованы комплекс творческих методов и форм, которые являются эффективными при внедрении педагогических условий социально-педагогической компетентности.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шевців З.М. Педагогічні умов формування соціально-педагогічної компетентності у майбутнього вчителя початкових класів інклюзивної освіти / З.М.Шевців // Освіта та розвиток обдарованої особистості. Серія: «Педагогіка» та «Психологія». - Київ : Інститут обдарованої дитини. – 2017. - №1 (56), (січень).- С.5-9. |
Ключові слова: | социально-педагогическая компетентность будущих учителей начальных классов, формирование, педагогические условия |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 10 Вер 2021 20:17 |
Останні зміни: | 10 Вер 2021 20:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8947 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |