Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОРГАНІЗАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ В ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ

Дейнега І.О. (2017) ОРГАНІЗАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ЇХ СТЕЙКХОЛДЕРІВ В ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖІ. Вісник Одеського Національного університету, 2017 (Т. 22): Вип.10(63). с. 113-117. ISSN 2304-0902

[img]
Перегляд
Текст
ДЕЙНЕГА І.О.._ОРГАНІЗАЦІЯ.pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто ключові моменти впливу сайту організації на формуання її зовнішніх комунікацій та цінності бренда. Ідентифіковано критерії та показники якості сайту. изначено основні комунікаційні завдання, що можуть вирішуватись вищими навчальними закладами (ВНЗ) за допомогою сайту. Оцінено інформаційну насиченість сайтів ВНЗ Рівненщини та рівень їх якості. Сформовано рекомендації щодо підвищення чкості сайтів ВНЗ.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега І.О. Організація комунікацій освітніх організацій та їх стейкхолдерів в інтернет-мережі / І.О.Дейнега // існи Одеського національного універстету ім. І.І.Мечнікова. - Одеса, 2017. - Т. 22. - вип. 10 (63). - С. 113-117.
Ключові слова: комунікація, бренд, сайт, показники якості сайту,інформаційна насиченість сайту
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 11 Вер 2021 18:04
Останні зміни: 11 Вер 2021 18:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8960

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу